Ginekologia i położnictwo

Zapewniamy kompleksową opieką ginekologiczno-położniczą dla kobiet w każdym wieku.

Diagnozujemy i leczymy pacjentki:

• z zaburzeniami endokrynologicznymi – zespołem policystycznych jajników, nieregularnymi miesiączkami, zespołem napięcia przedmiesiączkowego, hirsutyzmem czyli nadmiernym owłosieniem, trądzikiem, zaburzeniami miesiączkowania związanymi z chorobami przewlekłymi (jadłowstręt psychiczny, choroby tarczycy ...) – diagnostyka hormonalna i USG;
  • z problemem niepłodności małżeńskiej;
  • z poronieniami nawykowymi;
  • z infekcjami pochwy, szczególnie nawracającymi;
  • wymagające diagnostyki genetycznej zakażeń wirusami HPV;
  • z nieprawidłowymi krwawieniami w okresie okołomenopauzalnym – diagnostyka USG, małoinwazyjna biopsja endometrium sondą Pipella;
  • po menopauzie, wymagające hormonalnej terapii zastępczej lub z przeciwskazaniami do terapii (alternatywne metody farmakologiczne);
  • zapewniamy konsultacje i kwalifikacje do operacji ginekologicznych.
Zapewniamy pełną ofertę dla pacjentek potrzebujących antykoncepcji:

• dobieramy odpowiednie leczenie uwzględniając dodatkowe korzyści (zmniejszenie trądziku, nadmiernego owłosienia, zespołu napięcia przedmiesiączkowego, obfitych krwawień, zapobieganie występowania torbieli czynnościowych jajnika);
  • antykoncepcja postkoitalna (do 72h, do 120h);
  • wkładki domaciczne z miedzią;
  • wkładki domaciczne z progesteronem (Mirena) mające największą skuteczność antykoncepcyjną wśród metod dostępnych w Polsce (wskaźnik Pearla 0,1 – podobny jak w zabiegu podwiązania jajowodów).

Obejmujemy opieką pacjentki w ciąży fizjologicznej oraz powikłanej nawracającymi poronieniami, zagrażającym porodem przedwczesnym, cukrzycą ciążową (leczenie dietą oraz insulinoterapia), nadciśnieniem, chorobami tarczycy.